Nystart

Sådär ja! Nu är den första hela veckan på det nya året slut. Imorgon börjar mitt liv på riktigt igen efter ett väldigt dåligt och förvirrat halvår, jag måste säga att det är så JÄKLA skönt! Denna gång pratar jag inte om att jag ska göra en nystart som gäller att träna och äta ordentligt osv (även om de också finns med i planerna) utan denna gång handlar nystarten om allt annat! Imorgon börjar mitt liv som en ganska upptagen person igen och som jag tidigare sagt känns det fantastiskt att ha en kalender som är så full med saker som min är just nu. Jag har verkligen längtat efter rutiner, man behöver dem, de är bra med rutiner!

Fick igår förresten veta att jag trots att jag kommit in på den kurs jag vill gå, ska gå på upprop för journalistik programmet på Södertörn på fredag trots att jag är reserv! Det innebär att om inte ett visst antal dyker upp på uppropet så kan det vara så att min dröm om att plugga journalistik blir sann... jag vågar knappast hoppas men det känns så bra ändå, att veta att jag är så nära, de får mig att vilja kämpa som satan för det jag verkligen vill! Om jag skulle komma in startar tre år med REJÄLT mycket plugg redan på fredag men det tar vi då isåfall... Imorgon är det skola och klockan är sent, ska åka om fem timmar! Försöker ställa tillbaka dygnet, trött imorgon innebär sova tidigt och sen är jag på banan igen! Hoppas alla mår bra vart ni nu än befinner er i världen, jag saknar er. Nu är det förresten bara 41 dagar till Mic kommer hem, PUSS!

Kommentarer
Postat av: mickis

Jag kommer ju hem den 17e sötnos. Bara 37 dagar kvar! Kanske 38 för er (tidsskillnaden gör mig förvirrad) Saknar och älskar dig! PUSS PUSS

håller tummarna för journalistikprogrammet förresten!

2010-01-11 @ 07:36:49
Postat av: Tilda

JUSTE :O ännu bättre! Skönt att starta måndagen med en positiv överraskning! Då säger vi 37, de låter bra ;D LOVE YOU!

2010-01-11 @ 08:11:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0