Tråk bloggen

Jag ska ta nya tag med den här bloggen nästa vecka, den är så fruktansvärt tråkig just nu och jag älskar ju att fylla denna blogg med roligheter.. de blir nästa veckas projekt att ge den en nystart. Idag har vi spenderat hela långa dagen på IKEA och spenderat många, många, många, många pengar.. Vi handlade sen lite saker på andra ställen också. När vi kom hem lagade vi mat och byggde IKEA möbler, ingen särflyttning idag heller, det är ju alltid bra, möblerna har ju en tendens att bidra till tjaffs, men inte då. Det börjar ta form här hemma, eller ja det beror ju på hur man ser det.. de blir väl aldrig någonsin klart, men jag känner iallafall att det ser okej ut nu, det ska upp lite saker på väggarna och så är det en massa pill och fix överallt men alla möbler förutom två är på sin plats for now, det känns super. Ska visa er bilder någon dag så ni och mina vänner söderut kan se! Saknar er.

Nu ska jag sova.. imorgon ska jag byta gardiner och fixa.. märkte idag att lägenheten är galet ljus, jag har bara inrett i vitt, så det ska upp väldigt pigga och glada gardiner. PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0