Lite tankar bara sådär!

Sova, jobba, städa.. ledig på torsdag, fasiken vad skönt! Jobbar i helgen, kväll hela helgen.. mindre kul, tur att både jobb och människor är fantastiska, jobbarkompisarna är toppen faktiskt världsklass. Saknar papps lite, han har varit borta lite väl länge nu tycker jag, pappas flicka. Frukt är underbart idag har det förtärts jordgubbar i personalrummet, jordgubbar hemma och så vindruvor på det, jag älskar sommaren. Mamma & Uffe's nya hus är jätte fint. Jag är solbränd under kinderna, som vanligt. Jag har köpt en ny väska, jag som inte skulle men jo, man lever en gång, förhoppningsvis så brukar jag säga för att skoja på jobbet när det gnälls från höger och vänster.

Livet är bra, sommaren är igång och det gör mig ingenting att jag spenderar dagarna på jobbet och varje ledig minut med att vara trött, att vara ledig är så mycket bättre när man jobbar hårt. Min ledighet kommer, 12 augusti. Längtar till min lediga långhelg nästa helg, Åsarna med Henkans familj, längtar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0