Någonstans i Sverige

ÅÅÅH så skönt! Jag är ledig i hela FYRA dagar, tror inte någon förstår hur otroligt skönt det är att ha fyra dagar ledigt i rad! Jag har jobbat fyra veckor nu med 1-2 dagar ledigt i veckan i denna värme och jag som inte är van tycker att det är lite påfrestande men mina jobbarkompisar och mitt jobb i helhet får dagarna att gå så otroligt bra att jag ibland längtar dit, men nu tycker jag att jag förtjänat några dagar ledigt, så jag ska ta till vara på dom och det känns så otroligt skönt. Idag har det varit så otroligt mycket att göra på jobbet, har svarat i fyra telefoner som ringt om varandra i eftermiddag, skött några inskrivningar och inte hann jag äta någon lunch heller. Efter jobbet åkte jag direkt hem och sen hoppa jag in i bilen, nu är vi på väg uppåt i vårt avlånga land... I helgen vankas 70 års kalas med släkten, fest och aktiviteter och allt som hör där till står på schemat, hoppas på en helt fantastisk helg. Vi har några mil kvar... 60 mil uppåt, här är det 17 grader och svart på himlen, det är första gången jag fryser på evigheter, så skönt att få frysa några dagar för omväxlings skull!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0