Svetten rinner!

Härligt att det är så varmt att man storknar! Härligt att det är så varmt att man rinner bort efter en minut! Härligt att vara ute med båten och bara känna att det är sommar! Härligt att det är 30 grader i personalrummet på jobbet, härligt att behöva jobba hela helgen när detta väder råder... NOT, döda mig! Jag har aldrig i hela mitt liv haft så tungt på jobbet som dessa dagar när det varit så otroligt varmt och jag jobbar till nio, jag vet ärligt talat inte vart jag ska ta vägen i mellan åt. Idag ska jag försöka ta mig ner och bada några minuter mellan arbetsuppgifterna, ett dopp så man orkar hålla sig vid liv behövs om jag säger så. Imorgon är jag ledig och tanken var att jag skulle åka till stan men jag tror att det är en omöjlighet.. det ska bli lika varmt som idag och dessutom ser min lägenhet ut som ett bombnedslag, det har ALDRIG varit smutsigare och stökigare så planerna för morgondagen blir nog strand och sen städ, vi åker ju på torsdag och jag vill inte behöva komma hem till detta!

Fräsch bild! Så här känner jag mig på jobbet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0