D E A D

I've been in a complete deckmode science yesterday, i'm like dead! Jag är så in i bängen förkyld att jag nyser 100 ggr i timmen och snoret rinner precis hela tiden, jag kan inte röra mig utan att det uppståt en snorpöl på golvet. För att toppa det hela så fick jag innan vi åkte till Norrland ett fästingbett som under dagarna i Norrland blev till ett enormt bett, rött, stort och kliade. Visade sig att de var Borrelia, såklart. Så nu, penicilin kur i tio dagar... Men det räcker inte där, till borrelian hör ont i kroppen och feber i 2-5 dagar och jag är inne på dag två nu. Skulle jobbat till nio, men det gick inte. Istället har jag inte gjort någonting på hela dagen, har legat hela tiden och antingen stirrat i taket eller sovit, nu åkte dock datorn på. Nu ska jag pilla i mig alvedon, penicilin och så nässpray och försöka äta något. Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0