Från New York till stranden

Sådär ja! Nu hat vi varit här borta i USA i fem dagar, vi har det super bra. Igår förflyttade vi oss som sagt från New York city till Jessica som bor i en stad utanför New York och där befinner vi oss fram till på fredag morgon då vi åter igen styr kosan mot New York för att shoppa upp de sista pengarna och sen åka hemåt, men nu tar vi en dag i taget. Idag har det varit fasligt varmt så när vi vaknade imorse packade vi väskorna och åkte sen ner mot stranden, stannade först på affären och köpte frukt, mackor och dryck till frukosten/lunchen som vi åt på stranden. Låg på stranden i några timmar och sen åkte vi till jessicas värdfamiljs hus och hämtade upp alla barn som kom med skolbussen. Packade in alla barn i bilen och åkte till en lekpark så dom fick leka av sig lite och sen droppa vi mellanbarnet på dansskolan och sen åkte vi hemmåt. Nu duschar vi och gör oss fina efter stranden, barnen gör läxor och Jessica lagar mat. Jag själv ska snart också hoppa in i duschen och sen blir det middag och ikväll ska vi träffa jessicas bästa kompisar här borta och fika på Dunkin Dounuts. Vi har det super bra och allt, min förkylning är så mycket bättre, men jag saknar min man lite. Puss och kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0