Inredning

Igår köpte jag saker till vårat vardagsrum. Jag har länge letat efter en enorm och modern lampa till vårat "matrums" bord. Igår hittade jag precis en sån lampa som jag föreställt mig till ett bra pris så jag klickade faktiskt hem den, vilket är första gången jag köper inredning över nätet. Hittade även långa bordslöpare (115 cm) som passar perfekt att lägga över vårat matbord på kortsidan så det ligger en vid varje plats, dessa blev i en väldigt ljusrosa färg eftersom vi mest har mörka möbler för övrigt. Jag tar ett rum i taget hela tiden när jag inreder, förutom det nödvändiga vi behövt såklart. Men just nu är det vardagsrumet som håller på att göras klart och sen är det sovrum och hall nere som gäller. Vi har iallafall gjort klart det mesta i vardagsrummet, nu saknas bara nya matbords stolar, en stor tavla, en helkropps spegel att ställa på golvet med bastant "ram". Det är så kul med inredning! Jag visar när det kommit hem om 5-7 dagar, åh så jag längtar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0