Jävla Jetlag!

Jag är hemma, kom hem igår och var helt sänkt efter den långa resan och ja såklart tidskillnaden.. Kämpade precis hela dagen med att hålla ögonen öppna, gav upp runt klockan 19.00 för då somnade jag nästan stående. Vaknade två timmar senare... var igång en stund, somnade sen igen 9 och sov till 12 då jag vaknade igen och sen gick det inte att somna om, då var kroppen inne på USA tiden igen, lyckades somna igen klockan 5 imorse och när jag vaknade kände jag mig död.. igen. Har nu varit igång hela dagen, presenter har lämnats, om resan har berättats och middag har hunnits med. Väskan står fortfarande ouppackad om man bortser från det faktum att jag tagit ur presenter ur den. Den här veckan har jag mycket... jobbar mån, tis, ons, tors och några timmar på midsommar (vad ska man göra på midsommar ens?), jag måste plocka här hemma, skriva en uppgift till min sommarkurs och så måste jag packa upp ASAP. Nu måste jag försöka sova igen.. det går knappt.. M Å S T E sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0