Jobb, jobb, jobb, jobb.

Jag förstår verkligen inte hur människor hinner med heltidsjobb, barn, villa, aktiviteter och privatliv.. för mig är det bara jobb som finns i hela huvudet, när jag går till jobbet är jag super trött och när jag kommer hem är jag lika ännu tröttare, jag orkar liksom bara jobba sen slocknar livslågan. Jag beundrar alla människor som orkar med hela köret. Jag hoppas dock att min lilla ork lite beror på att jag inte kommit in i en normal rytm än och att jag bara jobbat kvällar och att jag fortfarande lär mig på jobbet. Har lagt in alla NYC bilder på datorn nu men facebook uppladdningen funkar inte.. typiskt. Det får bli morgondagens fix, imorgon slutar jag human tid så då hinner jag med massa ärenden och så kan jag börja bocka av från min lista. Puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0