Måndags tankar

Åh så trött jag är när jag vaknar, åh så trött jag är hela tiden, åh så svårt jag har att somna på nätterna, åh för jetlag. Idag är min första jobbdag, känns bra förutom det faktum att min hosta aldrig försvinner eller att jag är så himla trött, men ja de ska bli kul att jobba. Idag, imorgon och torsdag jobbar jag kväll, de andra två dagarna jobbar jag dag. Jag har så mycket jag behöver ha gjort att det blir lite fel när jag jobbar kväll för då passar jag på att sova längre så jag hinner inget innan och när jag kommer hem så är jag helt slut. Dagtid är mer min melodi då hinner jag göra saker efter och så hinner jag äta middag hemma, de försvinner ju när man jobbar kväll. Tur att jag tycker så mycket om jobbet och att timmarna springer iväg. Måste förresten köpa en cykel så jag kan börja cykla dit att gå tar onödigt lång tid och att åka bil är de för kort för egentligen. Men nu måste jag dra på mig kläder, börjar om 25 min. Puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0