Min planerade vecka

Jag är riktigt trött idag, kan bero på två timmars sömn natten till igår, det är liksom svårt att få igen förlorad sömn. Vaknade runt åtta imorse av att pappa skrev och frågade om jag kunde tänka mig att jobba mellan 16-21 idag och det kunde jag ju såklart, så idag blir det jobb. Jag och mickis som skulle gå en promenad när hon slutat jobba men nu får jag ju lov att jobba. Just nu håller jag på att städa och tvätta för fullt, jag gör en riktigt nogrann storstädning här hemma och idag går dagen ut på att tvätta och plocka undan saker och kläder. Imorgon är det dammsugning, dammande, torkande och byta gardiner osv som gäller. Har koncentrerat städningen till övervåningen men i slutet på denna vecka/början på nästa ska jag ta tag i hallen på nedervåningen, måla ytterdörren på insidan, trappen måste göras klart, fönstret i trappen måste torkas och så måste hallen planeras inför tillkommande möbler. På torsdag ska jag shoppa bikini med mickis och camilla och så måste jag skriva på min tenta och samma sak gäller på fredag dvs tentaskrivning. På lördag ska jag på studentmottagning och på söndag planerar jag på att vara väldigt bakfull, så med andra ord är det fullt upp hela veckan.

Nästa vecka är det Claras studentmottagning, förmodligen lite jobb och sen New York, nu rullar det på <3.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0