Övervikt nästa?

Hallå! Idag har det varit halvkul väder så vi passade på att åka till mallet och shoppa upp resten av pengarna... "Som att ni inte spenderat tillräckligt mycket pengar redan" - Jess. Men inte brydde vi oss om att Jessica lagt den kommentaren utan vi spenderade pengar så det stod härliga till, pengar bara flög åt höger och vänster. Efter shoppingen (som varade sju timmar) så åkte vi och åt mat på en Japansk restaurang, jag och jessica åt sushi och marie och mickis åt thaimat. Efter maten knatade vi vidare till en "puppie store" där vi klappa valpar, så söta. Vi vandrade sedan vidare till coldstone, glasshimlen, där vi köpte en massa gottis glass. Jag tog cheesekake fantasy och den var så ruskigt god, tur att vi inte har coldstone i Sverige för då skulle jag rulla dit och hem. Just i detta ögonblick packar vi väskorna, vi åker ju i övermorgon men vi tänkte ha myskväll imorgon eftersom det är våran sista kväll tillsammans på tre månader så då ska vi inte hålla på och packa, räkna kilon och fixa om. Min väska har gått från att väga 8 kilo till att väga... 19 + 5 kilo handbagage. Mickis väska rymmer inte en sak till och Jessica har tryckt ner halva sin garderob i Maries väska.. det är ungefär så som läget här ser ut just nu. Imorgon ska det bli sjukt varmt så vi ska till stranden och sen ska vi gå på restaurang och sen hem och mysa hela natten, Jessicas värdföräldrar åker til Bahamas på kryssning och barnen åker till släktningar så det är FF och bF imorgon kväll.

Nu ska jag mysa med mina bästa, gud så jag kommer sakna jessica när vi åker hem. Det kommer att bli så himla jobbigt att skiljas från varandra igen, när vi träffades för en vecka sen kändes de knasigt.. i fem minuter det vill säga. Sen dess har allt varit som vanligt och man är van att alltid ha varandra där.. nu kommer de bli knasigt igen i tre månader!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0