Who the fuck is Alicia?

Hallå! Idag har jag skrivit klart min tenta som jag började skriva i natt och så har jag har fixat med en annan uppgift så om en timme är jag helt klar med ett års högskolestudier, det känns så jäkla skönt! Jag är ledig i två och en halv vecka nu och sen är det jobb så nu ska jag bara passa på att njuta. Kom precis från lunch med pappa, vi har ätit pizza och sen var vi i hans nya lägenhet och tittade, mycket fin. Ska börja pula in kläder i maskinen nu och sätta igång med tvätt och senare börja packa och så ska jag försöka hinna gå på systemet. Men medan maskinen tvättar tvätten ska jag ge mig ut på äventyr. Jag ska åka och hämta en enorm kartong till Alicia och vem Alicia är, ja... det får ni helt enkelt vänta till i morgon med att få se! Nu bär det av på äventyr, ha en super dag. Puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0