Crap

Vaknade i morse och var så fruktasvärt snorig och med ont i bihålorna, härligt. Sov en lång stund till, det är liksom inte ens någon ide att försöka göra något när man mår sådär. Sov två timmar till vaknade och inte kändes det bättre för det inte, så nu har jag tagit två ipren och trycket runt bihålorna har släppt lite iallafall men snoret bara rinner och rinner. Har precis duschat, nu håller jag på och klär på mig och så fort håret torkat (försöker undvika fönen) så ska jag dra mig ner på centrum, där ska jag hämta ut mina glasögon så jag kan sätta mig hemma och plugga hela eftermiddagen utan att spä på ont i bihålorna med huvudvärk också! När Mickis slutar jobba idag ska vi gå på systemet (som vanligt). Imorgon blir det partaj hoppas verkligen att jag mår bättre imorgon. PUSS!

Edit: Ja eller hur, nu sket sig det med glasögonen idag också, hur ska jag orka plugga, jag dööööör.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0