Ganska bra slut på dagen ändå

Idag fördrev jag tiden med att inte göra det jag skulle göra eftersom allt jag gjorde var att stöta på problem när jag försökte. Istället åkte jag och handlade och sen åkte jag hem till Henriks mamma och hjälpte henne att packa ner lite saker i flyttkartonger. Åkte sen hem och skrev det jag missat att göra på tentan och så åt jag vindruvor och drack te. Henkan lagade mat när han kom hem, vilket var väldigt sent, det var riktig vardagslyx, snällt! Imorgon är det fredag och mina planer är att mysa med min pojkvän. Äta god mat, ligga i soffan och äta godis och titta på film och tända massa mys-ljus, älskar fredagar! På lördag ska jag till Marie som fyller år på tjejmiddag, Ellen ska också ha folk hemma så jag har lovat att titta förbi alla mina sötnosar på det hållet också eftersom att det var evigheter sen jag träffade dom alla. Det kommer bli en super helg, jag är så glad!

Men först ska jag såklart ta mig igenom morgondagen.. går i skolan till fem så jag är inte hemma förens sju.. får hoppas på att jag precis som idag blir serverad middag. Tänkte dock komma upp i tid imorgon så jag hinner uträtta ärenden innan jag måste åka med 11.30 tåget till skolan, därför god natt, puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0