Gosch!

Jag har varit fruktansvärt dålig på att blogga de senaste dagarna. Men här kommer en update från de senaste dagarna. I lördags var det ju som sagt utgång men innan det ett 5 timmar långt förkrök hemma hos mig, vi hade tequila race och blandade drinkar hej vildt! Vi gick sen på Storpub, drack lite mera, dansade och bara umgick till stängning, sen delade jag taxi hem med Henkan och Peter och Carina, kom hem stupade i sängen... Vaknade på söndagen och ville bara dö så det var vad jag gjorde i princip hela dagen, hade ångest för jag var tvungen att skriva tenta hela dagen egentligen men ja det orkade jag ju inte. Gick istället upp kl 07 imorse och skrev på tentan och var klar lagom till lunch (11.00) en timme innan deadline! Så då åkte jag med Henkan och handlade lunch till oss två och Nettan sen åkte vi hem till familjen Palm och åt thai-maten. Sen har jag varit där hemma hela dagen! Hjälpt till att packa upp lådor, organisera vinden, plastat in jackor, packat lådor osv, kändes som dem behövde en hjälpande hand mitt i kaouset och jag har ju inte haft tid att hjälpa till under själva flyttandet så jag gav dem min dag idag.
Imorgon är jag ledig så jag ska passa på att gå en lång promenad och sedan fixa lite här hemma, det behövs alltid. Men nu ska jag laga mat. Puss på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0