It's time to say goodbye

Sov gott lilla morfar. Din begravning igår var otroligt fin och kyrkan var full med människor som kom dit för att visa sin uppskattning till dig och sörja dig. Det är enkelt att konstatera att du var en omtyckt man. På kistan stod en bil, dina kära bilar och en bild på dig. Bilden var för mig väldigt symbolisk, en bild från min student... De var sista gången vi kramades och sågs, sista dagen jag såg dig skratta och le och en dag som människorna runt mig sagt att du var riktigt stolt över mig. Jag hoppas att du har det riktigt bra i himlen och som någon skrivit på sin hälsning "När åskan går i himlen låter det nog precis som en V8 motor", vi får hoppas för din skull. Sov gott.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0