Min kärlek till måndagar

Vaknade rätt tidigt i morse, tränade med pilates-bollen (skit kul och skit svårt för mig med sämst balans). Har sedan ätit frukost och fixat lite. Sitter nu och pratar med kryssning med M för det blir kryssning på "påsklovet" super kul. Ska plugga snart, måste läsa MASSA kurslitteratur och markera det viktigaste och så måste jag hitta relevant litteratur till min inlämningstenta som ska in nästa måndag, härligt! I kväll blir det självklart Hollywood fruar och en massa skratt, älskar måndagar bara på grund av de där tanterna! På lördag planerar jag och Mickis världens utgång, problemet är bara att ingen verkar kunna på lördag så det blir väl bara jag, mickis och elsa! Juste Tessan lät ju också rätt sugen! Nu tänkte jag gå ut en sväng i det vackra vädret!
Puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0