Min tisdag

Igår var jag och Stina som sagt inne i stan! Vi tog 16 tåget in och kom hem runt 00.30. Vi åt, fikade, tittade i butiker och gick på bio. Vi såg "Valentine's day" och satt och skrattade högt i hångelsoffan längst bak, satt och jämförde karaktärerna i filmen med människor vi känner i verkligheten, de vart ännu lite roligare då! Efter bion fick vi kissnödiga som attan skynda till tåget. Tok slocknade efter jag tittat på "Svenska Hollywood fruar". Tog sovmorgon i morse och gick sedan ut och gick i en och en halv timme med Mickis och en liten bit My. Efter promenaden gick jag hem och sen dess har jag suttit här framför datorn vid matbordet. Jag har sökt några jobb, fixat ny mail-adress och ställt in den nya adressen till mobil och dator, super smidigt men inte enkelt! Det tog några timmar! Nu tänkte jag duscha och sen laga stuvade makaroner och köttbullar, i kväll blir det DH och Cougar Town, härligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0