Ny vecka!

God dag måndag! Har legat med mensvärk och åmat mig hela morgonen och förmiddagen. Nu känns det dock bättre så nu har jag satt igång med städning och tvätt, om en stund är tanken att jag ska ta bilen ner på stan för att köpa strumpor och leggins och sen ska jag åka och handla så jag kan fylla kylskåpet och skåpen med en massa gott för resten av veckan, det är så skönt att handla på måndagen så behöver man inte tänka mer på det på resten av veckan. Den här veckan händer det en massa kul, vi har inte sportlov på högskolan men lite lov har vi fått denna vecka då vi bara har en uppgift att göra hemma som ska in på fredag så är ledig resten av veckan. I morgon ska jag nog åka till IKEA, ska köpa ett nytt matbord!! På onsdag ska jag mickis, elsa och camilla gå på världspremiären av "Alice i underlandet" 3D tror den är skit ball!
Nu ska jag sätta fart! Puss och kram

Kommentarer
Postat av: mickis

iiih! så kul det ska bli att hänga lite med er :D

älskar dig fina du!

2010-03-01 @ 20:45:31
Postat av: mickis

men lite sur är jag också,

varför i helsike måste man ALLTID verifiera sin kommentar på just din blogg? bläää på dig



<3<3<3

2010-03-01 @ 20:46:17
Postat av: Tilda

Va rädd jag blir?! varför så mycket kärlek?!?! du brukar ju skriva något elakt?!?! VAD FAN ERE FÖR FEL?!?!?

2010-03-02 @ 12:54:57
URL: http://tildaalinnea.blogg.se/
Postat av: mickis

ja, jag kände det också. därför jag kompenserade det med "bläää på dig"

2010-03-02 @ 22:55:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0