Sickness

Goddag! Vaknade med världens tjockaste huvud, en näsa som bara rann och ont i halsen, frös ena sekunden, svettades andra, gick upp och tog tempen och det visade sig att jag hade feber, inte världens högsta feber men definitivt feber. Så jag kröp ner i sängen igen men kunde inte somna om direkt så jag la mig och läste lite och sen somnade jag om. Vaknade kl 11, fortfarande fruktansvärt trött. Ligger fortfarande i sängen, suuuuck, jag som skulle handla påskägg till lite människor idag.. Håller tummarna för att jag mår bättre redan imorgon men den turen ska man väll inte ha! Nu tänkte jag lägga mig och titta på "Girl Interrupted" en av mina absoluta favoritfilmer, det är något med den filmen, den är bara så otroligt bra.

Hoppas alla ni har en bättre onsdag än vad jag har, puss och kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0