Sista rycket innan helgen!

Hej hopp sötisar! Sitter nu på tåget och är på väg mot skolan, vi ska jobba med seminarie uppgiften innan redovisningen börjar klockan 15.00. Det är suuuuper fint väder ute idag, är lite ledsen för att jag inte hann ta en promenad innan jag var tvungen att dra men jag hoppas innerligt att det fina vädret håller i sig i helgen. Jag är så förbaskat hungrig att jag hela tiden sitter och funderar på vad vi egentligen ska äta ikväll.. kan liksom inte rå för att det ända jag kan tänka på just nu är mat.. vad är det för fel på mig ibland? (Mickis, du håller tyst!) Nej nu ska jag läsa ELLE som jag fick av Elsa i present (och fyra tidningar till som dimper ner i brevlådan). Vi hörs senare antar jag, ha en jätte trevlig fredag allesammans!
Puss, kram och lite kärlek.



Kommentarer
Postat av: mickis

listan är oändlig

2010-03-06 @ 15:28:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0