Slutspels lördag

Idag är jag en väldigt trött Tilda, igår var en väldigt mysig men intensiv lördag. Startade dagen med att åka på stan och uträtta ärenden, sen hem och kastade i mig ett äpple (all lunch jag hittade) sen plockade jag upp mickis och vi åkte förbi familjen Ljungberg och jag lämnade en present till Jessica, sen åkte vi till Systembolaget och sen åkte vi till Järflotta och gick, så skönt. Handlade lite på vägen hem sen när jag kom hem städade jag och började lagat mat, mickis åkte och jobbade. Stina och Ellen kom sen och åt middag med mig och sen chillade vi lite innan vi plockade upp Blom & Filip och sen åkte till Haninge för att se AJ's sista slutspelsmatch, vann dem gick dem till Regions Elit och KILLARNA VANN!!! Fick en väldigt svettig kram av en väldigt glad Johan efter matchen, dem var så lyckliga allihopa, ibland är sport bara så otroligt fint, de var dem så värda, GRATTIS! Vi åkte hemåt efter matchen, hann inte mer än ta av mig skorna och sätta mig i soffan innan det var dags att åka till ishallen efter sms om att komma dit och fira med grabbsen, dock nykter. Så jag mötte upp Stina och Ellen vid hallen, vi kramades, pratade och skrattade sen åkte Stina och Ellen hem och jag var kvar resten av kvällen. Avslutade kvällen hos Letterna, skjutsade sen hem ett gäng väldigt trötta (och ganska fulla) hockeygrabbar, myspys. Sist släppte jag av M och A, M satt kvar i bilen lite när A gått ur, vi hann säga ganska mycket till varandra på väldigt kort tid... eller så kändes det bara så eftersom de var så länge sen vi pratade känslor. Jag hann iallafall säga och visa det nödvändigaste jag känt den senaste tiden, så fick även M, det bästa var att det inte var på mitt initiativ, det kändes skönt att få höra de där sakerna och att få säga sakerna jag tänkt på väldigt länge och få dem dementerande, få höra att jag har fel. Vänskap är så svårt ibland.. men det känns bättre idag, låt oss hoppas på en förändring.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0