Tilda & Stina mys

Jag har mycket kul planer den här veckan. I kväll ska jag och Stina mysa, det är måndag men det blir vin-mys, gottis och "Svenska Hollywood fruar", vi unnar oss det eftersom det var evigheter sen vi umgicks bara vi. I morgon ska vi på Afrodans (japp ni hörde rätt!) på Sats i Haninge, det kan bli riktigt intressant! På onsdag har jag lovat Garpis att jag ska gå på AJ's slutspels match (vilket jag också hade lovat i lördags men inte dök upp på), eftersom jag verkligen lovade i lördags så jag ska masa mig upp och vara världens bästa supportrande kompis på onsdag istället, då kanske han glömmer att jag inte dök upp i lördags trots löfte om det! Helgen är dock väldigt oplanerad! Första gången på riktigt länge som min helg är oplanerad när den nya veckan sätter igång och det känns faktiskt ganska skönt! Vad helgen bjuder på för äventyr är med andra ord inte bestämt. Nu ska jag facebooka lite sen är det föreläsning sen blir det hem och städa och handla! Edit; Det blir bio-mys istället för vin-mys, det passar kanske en måndag lite bättre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0