Tjejmys

Lill-lördag, härligt. Ska ni göra något speciellt denna onsdag? Kanske ett glas vin (eller två) eller unna er något gott? Eller blir det bara en helt vanlig onsdag? Jag tycker det är så mysigt att unna sig lite vardagslyx en gång i veckan och då är onsdagar perfekt eftersom det ligger mitt i veckan och sen är jag nästan alltid ledig på onsdagar. Så framåt kvällen blir det bio med Stina & Ellen, vardagslyx på hög nivå, det behöver vi alla tre. Vet inte vad vi ska se så ska sätta mig och leta nu, sen ska jag svara på två frågor till seminariet imorgon och sist men inte mint ta hand om det stökiga vardagsrummet, så nu måste jag sätta igång!

Micki Dicki; Hur går det med våran utgång på lördag egentligen? Vårat förkrök? Jag är sååå taggad!

Kommentarer
Postat av: mickis

jag skulle just fråga om du skulle med till systemet i morgon eller på fredag?? när går du i skolan? men hallå, kan nån ens följa med då? :(

ring mig :) <3

2010-03-24 @ 14:35:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0