Vårstädning

Herregud (tittar på klockan). Fick för mig att ta fram de gamla photoshop skillsen lag lagt på hyllan sen 6e juni förra året och göra något av den här bloggen, så det blev en ny, vårfräsch, lite rolig och väldigt typisk mig design. Nu måste jag sova, jag ska upp tidigt jag har en hel del att göra i morgon. Plugga, ringa pappas chef, städa vardagsrummet där ett projekt precis avslutats och sen ska jag även söka lite andra jobb och boka klipptid till mig och till Henkan (han gör det nämligen aldrig själv, då blir det inte gjort). Förstår inte riktigt hur klockan blev så mycket, men det är väl så när man dricker te och lyssnar på sin favorit musik och har nostalgi, jag har nog kommit in i samma nostalgi stim som Stina denna vecka, låt det gå över. Nej nu är det sussa, hoppas mina nya glasögon kommer under de kommande dagarna för jag är typ blind just nu. Puss och Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0