2010-05-08

Hallå! Jag har inte bloggat på flera dagar, har varken funnits tid eller ork till det! Sov jätte länge idag för jag hade fulla vänner som ringde till mig i natt och lyckades väcka mig när jag sov som bäst och sen kunde jag inte somna om förens halv fyra och på den vägen är det och telefonen jaa.. den bara fortsatte ringa! Idag är det iallafall lördag och jag har precis gjort mig klar för jag ska på födelsedagskalas om en halvtimme. Efter kalaset ska jag väl hem och styra ihop någon typ av middag och ikväll, ja då har jag verkligen ingen aning om vad jag ska göra. Jag ska kanske ta en tripp förbi Marcus och bråka lite på grabbarna eller så blir det till att göra något med Henkan.. bio kanske? För övrigt är det sämst väder ute och ja det känns mer som höst än vår... men det är bara bita ihop och blicka framåt. Nu ska jag fixa de sista sen är det ut i vårvädret (höst) som gäller. Puss och kram och ha en underbar lördag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0