Angående det där med studenten

Nästa helg tar Johan studenten, näst nästa vecka tar Clara Underbara studenten. Jag kan faktiskt inte alls förstå att det redan gått ett år sedan dörrarna till skolan öppnade sig och jag och Tamara fastnade i dörrarna på våran väg utåt och greps av panik innan vi sedan kunde springa ut, genom skolan, ut i det verkliga livet. På lördag är det Johans tur och gud vad jag är lycklig för hans skull. Efter honom är det Claras tur, jag blir glad bara jag tänker på vad dom har framför sig. Jag älskar student-tider, det har jag alltid gjort. Jag har alltid fascinerats av stunter och deras lycka ända sedan jag var liten, jag längtade alltid till det var min tur. Sen gjorde jag det själv och nu är det dags att ännu en gång skåda en lycka likt ingen annan, det här året kommer jag dock titta, minnas, njuta och le. Studenten är härliga tider för alla inblandade trots att det faktiskt är rätt bitter sweet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0