Gud, Jesus och allt vad det heter...

Igår hade vi kul. Jag är äckligt bakfull och helt blåslagen. Idag var det verkligen inte värt det. Kom hem till pappa imorse stressad till max och helt förstörd efter tre timmars sömn. Kom in och pappa, jossan och adam höll på att dö, jag var fortfarande full och luktade som ett helt systembolag, hemskt. Fick ta några djupa andetag och ett glas vatten och hjälpa syster med håret. Åkte hem "Gjorde mig i ordning" på en kvart, jag var fortfarande inte speciellt nykter eller fräsch. Iväg till kyrkan, kyrkan 1,5 timme, ville dö. Åkte hem till mamma, åt smörgåstårta och fika. Hem och har sovit hela dagen. Jag ska sova nu igen, förstörd det är vad jag är.


Syster konfimera sig och jag, henkan, adam och frida höll på att dö av tristress i kyrkan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0