Lill lördag

Åh klockan är bara kvart i två och jag har redan hunnit med en massa saker, gud så skönt! När jag vaknade gick jag upp och tittade på nyhetsmorgon och drack en kopp te. Gjorde mig sen i ordning och drog iväg ner till centrum. Mötte Johan och gick på systembolaget. Efter systemet gick johan med mig och köpte strumpbyxor och eftersom det var så otroligt varmt och skönt ute så bestämde vi oss för att gå lite. Garp skulle hem till sin bror så jag gick sällskap med honom till Niklas (eller aa johan gick med till bussen vid niklas) och så tog jag bussen hem. När jag kom hem så bytte jag direkt om till ut och gå kläder och tog en promenad, den var dock inte så lång men iallafall på 40 min. När jag kom hem tränade jag lite med pilatesbollen och sen gjorde jag "lunch". Det blev en smoothie på banan, hallon, blåbär och lätt vanilj yoghurt och två mackor. Nu tänkte jag städa lite och sen göra en helrenovering av mig själv. Ska köra lite hemma-spa och bara ta hand om mig själv och så ska jag försöka bestämma vad jag ska ha på mig ikväll eftersom jag ska på studentskiva.

PUSSS OCH KRAM!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0