Love it

Gud vilket underbart väder vi har här, iallafall de senaste dagarna det är så jäkla härligt! Det är nästan så man glömmer alla de övriga 9 månaderna på året som är hemska här i lilla hålan. Var nere i centrum och uträttade ärenden som sagt åkte sen och handlade mat. Efter handlingen tittade jag på nya the hills, the city och gossp girl avsnitten, fan vad spännande det är, speciellt Gossip Girl säsongs avslutningen!? Vad händer med Chuck? Och vad ska Dan göra? Kommer det bli Serena och Nate igen? Frågorna är många och det suger att jag måste vänta till september. Efter serietittande tog jag mig i kragen och gick ut och powerwalkade, så härligt att se så mycket människor i rörelse, alla människor, inklusive jag själv vaknar verkligen till liv den här årstiden! Nu tänkte jag äta grillade kyckling och sallad, Henkan jobbar sent. Puss och kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0