Måndag igen

Idag fyller en av mina "Svärmödrar" 50 år så grattis till henne! Kom precis därifrån, det bjöds på lite fika och sådär. Vi hade köpt två stycken underbara kaffemuggar i en porslins serie som hon samlar på och sen en blaj grej. Det blir jätte sen middag idag på grund av fikat så just nu håller jag på att väntar på att potatisen ska koka klart, sen blir det laxpaket. Någon hade påpekat att jag som "tränar" så mycket borde orka gå till tåget på morgonen så bara för din skull ska jag ta en promenad efter maten för att kompensera dig för att jag inte riktigt hann och orkade bära alla miljarder saker med mig på promenaden i morse, okej? Puss och kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0