Ny vecka, nya möjligheter.

Idag går jag faktiskt på "sommarlov", vi har ett seminarium kvar mellan kl 9-12 idag och så har vi en hemtentamen som ska in på fredag men fram till fredag har vi hemstudier så jaa.. såfort jag är klar med hemtentan så har jag sommarledighet, härligt. Den här veckan ska jag rensa bland alla mina kläder här hemma, slänga, rensa, sortera, ta fram, ta undan osv. Jag ska köpa present till Garpi, jag ska skriva tenta, jag ska köpa bikini, jag ska hjälpa pappa att packa och flytta, jag ska försöka jobba lite på solbrännan, jag ska på studentmottagning, jag ska träna och så i slutet på veckan ska jag börja packa inför New York. Det känns som en bra vecka denna vecka! Jag hoppas på jobb också, jag tycker ju så mycket om jobbet!

Jag & Lisan en sommar för länge sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0