The day in the middle of the week

Den här veckan har känts helt knäpp, känns inte alls som det är onsdag idag... vet inte hur många gånger jag har frågat vad det är för dag idag egentligen. I morgon är det iallafall torsdag och då ska jag på arbetsintervju och så ska jag tvätta fönster och städa balkongen om det inte öser ner regn det vill säga, förstår nästan vad Maria Montazami menar när hon säger "Att vara hemmafru, det är ett heltidsjobb" haha. Snart är det helg igen, jag skulle ha åkt på fest till Teo på fredag men jag är så himla inte fest sugen så det står härliga till så jag hoppar det faktiskt. Istället ska jag försöka umgås med vänner jag inte varit med på ett tag och Bulis men han ska jobba rätt mycket i helgen. Pratade med Marcus och Sandro om att vara med dom och bara göra ingenting typ, det är precis sånt jag är sugen på så jag hoppas, men vi får se! Nu ska jag träna med pilatesbollen och äta sushi eftersom min bättre hälft jobbar med min extra pappa ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0