Min förskottshelg

Hallå! Jag tror inte själv att det är sant men vet ni när jag vaknade idag? Klockan 13.30... helt sjukt! Kom hem från studentskivan klockan 04.15 ungefär i morse, då hade det börjat ljusna. Som vanligt när jag är full så vill jag svamla lite, inte för att jag var speciellt full när jag kom hem men jag hade ändå druckit så jag somnade kanske klockan 05.00. Vaknade och kände mig oförskämt pigg och fräsch för att ha druckit kvällen innan. Vi bestämde oss för att ta lite helg i förskott idag/ikväll eftersom jag jobbar kväll imorgon, dag på lördag och kväll på söndag och även nästa helg råder med all sannolikhet samma schema (tur att jag faktiskt tycker om mitt jobb). Så på eftermiddagen var vi iväg och handlade god mat och hyrde film och nu har vi precis ätit en god middag bestående av fläskfile, bakpotatis, haloumi ost, rödlöksröra och sallad. Nu har jag sjunkit ner i soffan framför "Narnia" som går på tv. Ska inte göra ett smack, ska bara ligga i soffan och hoppas på bättre väder imorgon för idag har träning uteblivit då det kändes skit trist att gå ut och gå och dessutom, let's face it, det är så mycket roligare med sol.

Kommentarer
Postat av: mickis

vadå jobb? :O vad har jag missat? har du börjat på hamnvikshemmet redan??

2010-05-13 @ 21:49:51
Postat av: lucke

Var med och tävla om en hårstyling på min blogg :D

2010-05-13 @ 22:01:50
URL: http://modegrabben.blogg.se/
Postat av: Tilda

Aa eller asså börjat och börjat, jag ska gå introduktion i helgen nu och sen ska jag typ jobba hela helgen själv nästa vecka för dom behöver folk sen har jag inga mer tider för på måndagen efter vi kommer hem från USA så vi får väl se, jag får väl lite tider när det behövs! :D

2010-05-14 @ 00:30:06
Postat av: mickis

fasen vad bra :D då får du ju lite extra pengar till vi åker också! eller lagom till vi kommer hem i alla fall :P

2010-05-14 @ 13:44:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0