Den första och sista kärleken.. Vänskap.

"You three are the love of her life... as a guy you should feel happy being number four"

Jessica gjorde en uppdatering kring ett av mina favorit citat från älskade Carrie Bradshaw idag "Today I had a thought. What if I... what if I had never met you?" Det är så vackert, så enkelt, så otroligt ärligt. Ingen förklaring behöver följa, inte ens ett enda ord. Det är precis så jag tänker när det kommer till mina bästa vänner. Vad skulle jag göra utan mina tjejer? Vad skulle livet vara om jag aldrig hade träffat dom? Hur skulle livet se ut... Jag vågar inte ens tänka tanken, jag har ju världens bästa vänner och skulle aldrig klara mig en dag. Världens underbaraste tjejer, mina tjejer. Varje dag med er är ett äventyr, varje passerad dag vi haft är ett minne och varje dag vi kommer få kommer att vara underbar. Varje dag med er är en gåva från ovan och sanningen är att jag ibland tackar någon därute för att jag fått lära känna er, för att jag fått chansen att ha er i mitt liv, det skulle jag inte byta mot någonting i hela världen. Det finns en anledning till att våran låt heter "You got the love". I love you girls.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0