En helt vanlig tisdag

Just nu andas, äter, sover och umgås jag endast med min hemtenta.. jag vaknar på morgonen av att jag tänker på den och jag somnar tänkandes på den, tragiskt. Detta har jag gjort de senaste dagarna. Bestämde mig därför för att idag ta och släppa tentan en stund. Därför ska jag nu åka och storhandla, men först tänkte jag åka förbi mormor en liten snabbis och bara säga hej, har inte visat mig där på länge. När jag kommer hem blir det effektivt plugg och sen ska jag umgås med folk och laga mat, innan det blir ännu mer effektivt pluggande. Och imorgon? Ja då blir det också tentaskrivning, sista rycket, imorgon 00.00 ska jag fira med sömn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0