Första advent!

Åh underbara advent! Jag älskar advent traditionen, den är så otroligt mysig och så typsikt svensk. Idag har vi tänt första ljuset, det står och brinner just nu. Har också tänt mitt "Yankee candle: Cinnamon" så det luktar jul i hela lägenheten. Vi har varit och fikat på konditioriet och ikväll ska jag laga fläskfile och potatisgratäng, efter middagen ska jag bjuda på mina och jessicas lussebullar, pepparkakor med ädelost, julmust och glögg. Har också hunnit med att göra en fråga på hemtentan, skönt!

Förövrigt så var jag ute och dansade med Camilla och Jessica igår, efter många om och men. Vi gick på Lobby (älskar musiken dom spelar där). Drack knappt något alls men vi hade en trevlig kväll, åh så vi dansade! Fick skjuts hem nyktra och belåtna runt klockan två i snöstormen, tog jätte lång tid hem man såg kanske en meter framför bilen.. inte mer. Somnade skönt direkt när jag la mig ner. Tack för igår <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0