Hemmafixar dag!

Fredag igen! Älskade, älskade fredag! Jag ska byta gardiner, börja planera julklappar, baka, laga mat och bara mysa här hemma idag, riktigt skönt med helg efter den här veckan som bestått av mycket skola och mycket hjärnverksamhet. Hoppas på lite festligheter ikväll, förra veckan var ju så lugn!

Btw. Igår stod jag och pratade med Jessica i mobilen samtidigt som jag sköljde disk som skulle in i maskinen. För att kunna ha båda händerna fria till disken så håller jag mobilen mellan örat och axeln och rätt som det är känner jag hur den glider ner och landar mitt i diskhon och ja... vattnet rinner. Jessica hör mig skrika "JESSSICAAA....!!" sen blir det tyst. Mobilen dog inte men högtalaren och micken "pajade" så jag kunde inte prata med någon, ingen hörde mig och jag hörde inte dom. Nu fungerar den dock, skumt det där med teknik. Så det var andra telefonen som badade för mig, förra tog sig ett ölbad på nyår och denna en tur under kranen, härligt att jag är så rädd om grejerna! Borde nog rota fram en Nokia 3310 eller något sånt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0