Och nu?

Jag hatar verkligen söndagar.. ångesten är alltid min "kompis" på söndagar, jag förstår inte att en dag kan medföra sån jäkla ångest varje vecka som söndagar gör! Idag är jag som vanligt trött och det flyger tankar och funderingar i huvudet. Jag vet precis vad jag borde göra för att slippa söndags ångesten men det är just det där med att agera, att göra saker man inte vill, det är förbannat svårt. Det är svårt att agera mot sin vilja, ibland funderar jag på om det verkligen är rätt att följa hjärtat? Ibland tror jag nämligen min hjärna är smartare än mitt hjärta. Men jag är jag, imorgon finns inga problem, imorgon mår jag topp, nästa söndag, dåligt igen. Jag kommer aldrig vara den som agerar, nej jag gnäller, jag skäller, jag gråter och jag gräver mitt eget hål, ingen annans. Så därför förblir söndagar, dagen jag bara vill hoppa över.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0