Vill ha helg

Dåligt på bloggfronten igen! Beror på att det är fullt ös! Igår i skolan var jag så trött att ögonen fick i kors efter x-antal timmars plugg. Dessutom var jag grymt illamående, elastiska tacochips, sur creme fraiche och vidrig köttfärs till lunch satte sina spår.. Nu har vi bestämt oss för att byta matställe och jag, andrea och maggan, vi tar aldrig mer nacho tallrik. När jag kom hem runt sex slockande jag och vaknade sedan lagom till PH och sen vart det plugg resten av kvällen. Nu längtar jag till helg, även om jag är ledig, det är nämligen skit trist att vara ledig själv. För helgen har jag inga planer, och inte har jag tänkt mig skaffa några heller, det känns så otroligt skönt! Jag och Henkan har bara tänkt att vi ska vara med varandra, ta helgen som den kommer och fixa en massa hemma, projekt som avstannat... Förhoppningsvis träffa mina vänner en sväng också, har inte träffat dom på hela veckan! M & J har det nog aldrig gått så här långt mellan att jag träffat de senaste hundra åren!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0