Att finna fokus

Åh busy, busy. Det är så jädrans svårt att hitta balansen mellan tråkigt och roligt dvs. att kunna ha en jämn balans mellan att göra båda dessa saker. Just nu känns det som jag antingen bara gör de där "måstena" och sen sitter jag och tycker synd om mig själv eller så skiter jag bara i allt och gör bara de roliga grejerna. Just nu är jag inne i en liten svacka, jag orkar liksom inte göra de där måstena fast jag verkligen måste. Så himla dålig timing med tanke på tenta och stor inlämning nästa vecka. Men jag får bita i det sura äpplet och försöka finna fokus, måste. Imorgon har jag så mycket att göra, jag måste skriva klart en major inlämning, plugga tenta, packa, skriva ut biljetter, köpa biljetter, kolla upp en massa saker, göra i ordning det sista hemma och så ta itu med alla de saker jag lovat att hjälpa till med.. Suck, hur fick jag för mig att London var en bra timing?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0