Bang a Boomerang!

Idag köpte jag mig en vinterjacka. Hade siktet helt och hållet inställt på en annan jacka när jag kom till Länna men förnuftet slog till inne på affären. Jag åker till skidor, jag fryser, jag tittar på hockey, jag gillar att sitta ute i fjällen och jag åker tåg (ja? På vintern är det kallt att stå ute och vänta på tåget i 2 timmar när det är försenat). Istället för en Monclear blev det en Boomerang down it jacket, grå/svart. Nu har jag en klassisk, varm och snygg jacka som håller i flera år framöver, skönt. Nu är jag rustad för vintern, jag behöver bara ett par nya uggs då de gått hål i mina och dom läcker in vatten... funderar på att köpa mig ett par i London nästa vecka, tror att dom kan vara lite billigare där för huaaa.. dom är tyvärr ej gratis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0