En lång, lång dag!

Vaknade imorse av en hysterisk sambo som flög runt i lägenheten, han hade försovit sig och så även jag, hur gick det till, jag försover mig ju aldrig? Jag flög upp ur sängen och vi stressa som två tokar, jag skulle ta tåget som gick 06.20 och vaknade 05.50.. ja de blev stressigt! Roffa istället åt mig alla grejer och drog på mig något och åkte sen med henkan in till stan, tog tåget till skolan och landa i skolan lagom till 07.30.. perfekt, såg ut som hej kom och hjälp mig, jag gjorde mig klar på FYRA minuter på morgonen. Hade skola mellan 08 - 11, lyssnade på världens mest intressanta "karriärs föreläsning" fruktansvärt givande! Gick med Anna på Harrys och köpte böcker efter skolan, tåg sen tåget in till stan en timme och sen åkte jag ner till Nynäs och snabbt ut på jobbet. Jobbade tre timmar och insåg efter tre timmar att klockan var för mycket så jag skulle inte hinna hem och laga mat och äta innan jag skulle iväg åtta igen så jag fick mat på jobbet kl halv sex och så firade vi av en kille som ska sluta. När jag sen kom hem tog jag en nap och nu sitter jag här, ska dra på mig träningskläder för om tio min plockar mickis och maria upp mig och jess, det blir friskis dans mellan 20-21, riktigt produktiv dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0