Fly in i böckernas värld..

De senaste veckorna har jag köpt sanslöst mycket böcker. Jag haffade en shopoholics bekännelser böckerna innan jag åkte till London, i London köpte jag upp mig på "The Carrie Diaries" & "LA candy" och när jag kom hem från London sprang jag in i "Elsas Värld". Har också två påbörjade böcker, "Ego Woman" & Andreas Carlssons bok. Med andra ord har jag ungefär tio böcker som ligger på hög hemma och bara väntar på att bli lästa! Jag älskar ju att läsa böcker men jag finner aldrig ro till att göra det. När jag läser så får jag dåligt samvete över att jag inte gör något "vettigare" och oftast har jag faktiskt just viktigare saker att göra än att läsa. Jag skulle behöva åka till en stuga i skogen och läsa mina böcker, ingen mobil, ingen dator och ingen tv. Bara jag, mina böcker, tända ljus, kaffe och så en mysig soffa att krypa upp i.. åhh det vore något! Hösten kanske inte är så himla dum iallafall?
Nu ska jag se på Paradise, bye bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0