Gräsänka!

Är ensam ikväll, Henke Penke jobbar hela långa kvällen och så även dagen som gått. Har därför i min ensamhet slevat i mig grillad kyckling med potatissallad, något mer avancerat orkade jag verkligen inte "göra" till en person. Nu ligger jag i min säng, i det nystädade sovrummet i en urtvättad t-shirt och äckliga mjukisbyxor, funderar på om inte jag lika mycket som lägenheten skulle behöva en storstädning! Skulle viljha lägga en ansiktsmask, måla naglarna, göra inpackning osv.. Kanske ska jag ta mig tid till att göra det ikväll när jag är ensam, det och läsa tidningar. Har fortfarande inte läst Bazar eller ELLE UK som jag köpte i London så jag har massiv läsning att göra. Ja så får det bli, fram till det att jag ska titta på hollywoodfruar dvs. Åhh jag älskar Maria och Isabel Adrian är väl bara hur snygg som helst!

Svenska Hollywoodfruar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0