Halloween 2010

Det finns så himla mycket kostymer! Nu har jag dock efter mycket letande hittat mig en kostym som jag verkligen tycker om. Köpte mig en hel kostym, kläder och accessoarer osv.. Jag ska bara välja ett par skor ur garderoben att ha till kostymen och köpa mig ett par strumbyxor! På fredag firar vi alltså halloween, super kul skare bli. Nu hoppas jag bara att min kostym kommer så snabbt som möjligt (1-3 dagar) och att den känns lika bra som den ser ut. Jag älskar verkligen utklädnad och det kommer bli så roligt! Vad jag ska klä ut mig till är dock hemligt. Puss och kram!!

Kommentarer
Postat av: Stina

Vad ska du på för maskerad!! jag vill också :O :O :O <3<3

2010-10-24 @ 22:21:15
URL: http://nattstad.se/kristinaida

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0