Selfridges & CO

Ligger hemma och snorar och nyser ikväll.. inte så värst jätte roligt. Har känt mig krasslig och hängig hela dagen så har inte gjort någon nytta alls. Åkte med Jess till Arlanda för att släppa hennes föräldrar. På vägen hem köpte vi godis och dricka för att överleva köerna vi hamnade i hem (kallas för att tänka till i förhand!) Vem vet? Vad som helst kan ju hända i en sådan där kö och nu hade vi ju iallafall vårt godis! Rullade in i Nynäs runt halv fem igen, åkte till Jess och matade vovven och brumma sen ner till systemet och handlade till morgondagen. Sen dess har jag bara dött i sängen, varvat idol med sömn i mängder. Jag mår inte på topp vilket känns så surt eftersom jag ska på festligheter imorgon och har en tung vecka i skolan som avslutas med att jag åker till London på söndag, så jag får inte hamna efter!

Nu ska jag reka lite mer inför London.. kolla in butiker och utbud, ännu mer! Ett ställe jag dock alltid har siktet inställt på är Selfridges och alla deras underbara avdelningar som tar mig flera timmar att gå igenom varje gång, det är himmelriket på jorden. Världens absolut underbaraste varuhus, NK, Lafayette, Bergdorf Goodman & Macys släng er i väggen. Det ryktas också om att Selfridges öppnat världens största damsko avdelning? med över 4000 par skor, 120 märken representerade och hör här 50.000 par skor på lager... farligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0