Te amo

Åh så jag saknar mina vänner! Det är så himla tufft nu när alla har sina grejer, sina jobb, sina studier, sina resor och sitt liv. Vi är alla en del av varandra men ändå kan jag inte hjälpa att ibland sakna det där förbaskade gymnasiet, då visste jag vart ni var hela tiden och jag visste att vi sågs varje dag och att vi dessutom skulle hinna höras ett x-antal gånger även efter skolan varje dag. Så jäkla fint var det! Men det är väl så att bli vuxen, prioriteringarna blir inte annorlunda men tiden räcker inte till allt man vill göra utan bara till det man måste och borde göra. Jag älskar att se tillbaka på gymnasietiden och jag gör det alltid med ett leeende, I love you guys. Och Stinen, jag saknar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0